Sidebar

Training held by a guest from Australia - Christo Steyn

On November 1, 2017 a training for students and academic staff of the Faculty of Education and Humanities entitled “What is an ideal school curriculum” took place. The training was organized by the Center for Teaching Excellence at IBSU. 

The guest speaker, Christo Steyn, from Australia, is a Master of Business Administration and a Bachelors of Arts in Education. He possesses a Higher Education Diploma, as well as Certificates IV in Information Technology and Training and Assessment. He has 8 years’ experience as a Principal/Director, 4 years’ experience as a Head of Department and more than 10 years’ experience in hands-on teaching, across all levels from Early Years to University level. He gained his experience across the world in countries like, South Africa, Australia, China, Portugal, Russia, Hong Kong and now Georgia where he is working at International Baccalaureate School. Christo shared his experience, spoke about the role of knowing the students’ needs, their culture, and the educational environment in providing a quality education.  He characterized the educational curricula of countries nowadays leading the school education such as Singapore Finland and Estonia. 

 

ავსტრალიური სტუმრის - ქრისო სტეინის - ტრენინგი

2017 წ. პირველ ნოემბერს განათლებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა სტუდენტებისთვის და აკადემიური პერსონალისთვის ჩატარდა ტრენინგი თემაზე „რა არისიდეალური სასკოლო კურიკულუმი?“ ტრენინგი იყო ორგანიზებული შზსუ-ში არსებული სწავლების ხელოვნების ცენტრის მიერ.

 სტუმარი მომხსენებელი - ქრისტო სტეინი ავტრალიიდან - არის ბიზნეს ადმინისტრირების მაგისტრი და განათლების ბაკალავრი. მას აქვს უმაღლესი განათლების დიპლომი და ინფორმაციული ტექნოლოგიების,  მათი გამოყენებით სწავლებისა და შეფასების 4 დონის სეტრტიფიკატები. იგი 8 წლის განმავლობაში მუშაობდა სკოლოს დირექტორად და 4 წლის განმავლობაში იყო კათედრის გამგე, ასევე გააჩნია მასწავლებლობის - სკოლამდელი ასაკიდან უნივერსიტეტის ჩათვლით -  10  წლის გამოცდილება. იგი ნამუშევარია სამხრეთ აფრიკაში, ავტრალიაში, ჩინეთში, პორტუგალიაში, რუსეთში, ჰონკონგში. ამჟამად იგი საქართველოში მოღვაწეობს საერთაშორისო ბაკალავრიატის სკოლაში. ქრისტომ გაიზიარა თავისი გამოცდილება, ილაპარაკა ფაქტორებზე, რომლებიც ხდიან კურიკულუმს ეფეტურს: სტუდენტთა საჭიროებების, მათი კულტურის, და სასწავლო გარემოს ცოდნის შესახებ. მან ილაპარაკა მსოფლიოში ამჟამად საშუალო განათლების ლიდერებად აღიარებული ქვეყნების კურიკულუმების შესახებ - დაახასიათა სინგაპურის, ფინეთისა და ესტონიის კურიკულუმები.     

 

 

On October 16 2017 Prof., Dr. Natela Doghonadze held a seminar with MA and PhD students at the Faculty of Education and Humanities on plagiarism issues. Definitions of plagiarism and self-plagiarism were discussed, examples were viewed. Citation and paraphrasing rules were analyzed. Free plagiarism detection devices’ application for assessing one’s own work were mentioned as a means of higher quality academic writing, not only as a means of assessing the degree of originality of a student’s paper.

სემინარი დოქტორანტურისა და მაგისტრატურის სტუდენტებთან პლაგიატის საკითხებზე

განათლებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის დოქტორანტურისა და მაგისტრატურის სტუდენტებს  პროფესორმა ნათელა დოღონაძემ 2017 წლის 16 ოქტომბერს ჩაუტარა სემინარი პლაგიატის საკითხებზე. პლაგიატისა და ავტოპლაგიატის განსაზვრებები და მათი მაგალითები იყო განხილული. სემინარზე იყო მსჯელობა ციტირებისა და პარაფრაზირების წესების შესახებ. აღინიშნა, რომ პლაგიატის აღმომჩენი უფასო კომპიუტერული პროგრამების გამოყენება საჭიროა არა მარტო როგორც სტუდენტური ნაწერის ორიგინალობის შეფასების საშუალებისა, არამედ სტუდენტის აკადემიური ნაწერის ხარისხის გასაუმჯობესებლად.

 

 

 

On January 10 the Center for Teaching Excellence and the Faculty of Education and Humanities were visited by Prof. Dr. Ivor Timmis form Leeds Beckett University (Leeds, UK). He is on the editorial board of our Journal of Education in Black Sea Region. We also discussed other possibilities of cooperation, such as co-supervision of doctorate dissertations in Education Sciences program, joint research, and cooperation between our universities.   

Ivor Timmis has been involved in English language teaching for around 30 years as a teacher, teacher trainer MA tutor and PhD supervisor. In the course of his work he has travelled to over 20 countries for conferences, courses and projects. Ivor's main research interest is in the analysis and teaching of spoken language. He has published on this topic in English Language Teaching Journal and Applied Linguistics. Ivor is currently on the editorial panel for TESOL Quarterly and was previously on the editorial panel for English Language Teaching Journal. He is the author of several books in English language teaching and linguistics. 

10 იანვარს სწავლების ხელოვნების ცენტრსა და განათლებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტს ეწვია პროფესორ დოქტორი აივორ თიმისი ლიდს ბექეთ უნივერსიტეტიდან (ლიდსი, დიდიბრიტანეთი). ბატონი აივორი არის ჩვენი ჟურნალის "შავი ზღვის რეგიონის ქვეყნების განათლების ჟურნალის" სარედაქციო კოლეგიის წევრი. შეხვედრაზე ვიმსჯელეთ მასთან თანამშრომლობის სხვა შესაძლებლობებზეც, მაგალითად, სადოქტორო დისერტაციების თანახელმძღვანელობა განათლების მეცნიერებების პროგრამაზე, ერთობლივ კვლევებზე, და ჩვენს უნივერსიტეტებს შორის თანამშრომლობაზე. 

იავორ თიმისი დაახლოებით 30 წლის განმავლობაში მოღვაწეობს ინგლისური ენის სწავლებაში როგორც მასწავლებელი, მასწავლებელთა ტრენერი და სადოქტორო დისერტაციების ხელმძღვანელი. იგი ნამყოფია 20-ზე მეტ ქვეყანაში პროფესიულ კონფერენციებზე, ლექციების წასაკითხად და პროექტებში მონაწილეობის მისაღებად. მისი კვლევის ძირითადი ინტერესები ძირითადად დაკავშირებულია ზეპირი / სასაუბრო ენის სწავლებასთან. მას გამოქვეყნებული აქვს სტატიები ჯურნალებში "ინგლისური ენის სწავლება" და "გამოყენებითი ლინგვისტიკა", ასევე სარედაქციო კოლეგიის წევრია "TESOL-ის კვარტალური მიმოხილვის" და იყო "ინგლისური ენის სწავლების" სარედაქციო კოლეგიის წევრი. აივორ თიმისი რამდენიმე წიგნის ავტორია ინგლისური ენის სწავლებისა და ლინგვისტიკის დარგში.     

 

 

 

On November 6, 2017 Professor Doctor Natela Doghonadze held a seminar for IBSU administrative and academic staff on issues of plagiarism. The definitions of plagiarism and self-plagiarism, their reasons were presented, their types were discussed. It was emphasized that first of all plagiarism should be prevented and only then - detected and punished. It was also stressed that PDSs (plagiarism detection systems) only register verbal coincidences. A commission made up of specialists is needed to decide whether each particular case is plagiarism or mere coincidence in an objective and qualified way. The participants were actively involved in discussion and decision making. They will get corresponding certificates.

 

2017 წ. 6 ნოემბერს პროფესორმა ნათელა დოღონაძემ ჩაატარა სემინარი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ადმინისტრაციული და აკადემიური პერსონალისთვის პლაგიატის პრობლემებზე. წარმოდგენილ იქნა პლაგიატისა და თვითპლაგიატის განსაზღვრებები და მათი მიზეზები, ასევე მათი ტიპები. ხაზი გაესვა იმ აზრს, რომ  პირველ რიგში აუცილებელია პლაგიატის პრევენცია და მხოლოდ შემდეგ არის მიზანშეწონილი მისი აღმოჩენა და დასჯა მისი ჩადენის გამო. მონაწილეთა ყურადღება გამახვილდა იმაზე, რომ PDS (პლაგიატის აღმომჩენი სისტემები) მხოლოდ არეგისტრირებენ სიტყვიერ დამთხვევებს.  იმის ობიექტურად და კვალიფიციურად გადასაწყვეტად, არის თუ არა მოცემული მონაკვეთი მხოლოდ დამთხვევა თუ პლაგიატი აუცილებელია შეიქმნას კომისია. დამსწრეები აქტიურად იყვნენ ჩაბმულები დისკუსიაში და გადაწყვეტილებების მიღებაში. ისინი შესაბამის სერტიფიკატებს მიიღებენ.