Sidebar

On November 1, 2017 a training for students and academic staff of the Faculty of Education and Humanities entitled “What is an ideal school curriculum” took place. The training was organized by the Center for Teaching Excellenceat IBSU. 

The guest speaker, Christo Steyn, from Australia, is a Master of Business Administration and a Bachelors of Arts in Education. He possesses a Higher Education Diploma, as well as Certificates IV in Information Technology and Training and Assessment. He has 8 years’ experience as a Principal/Director, 4 years’ experience as a Head of Department and more than 10 years’ experience in hands-on teaching, across all levels from Early Years to University level. He gained his experience across the world in countries like, South Africa, Australia, China, Portugal, Russia, Hong Kong and now Georgia where he is working at International Baccalaureate School. Christo shared his experience, spoke about the role of knowing the students’ needs, their culture, and the educational environment in providing a quality education.  He characterized the educational curricula of countries nowadays leading the school education such as Singapore Finland and Estonia.  

 

2017 წ. პირველ ნოემბერს განათლებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა სტუდენტებისთვის და აკადემიური პერსონალისთვის ჩატარდა ტრენინგი თემაზე „რა არის იდეალური სასკოლო კურიკულუმი?“ ტრენინგი იყო ორგანიზებული შზსუ-ში არსებული სწავლების ხელოვნების ცენტრის მიერ.

 სტუმარი მომხსენებელი - ქრისტო სტეინი ავტრალიიდან - არის ბიზნეს ადმინისტრირების მაგისტრი და განათლების ბაკალავრი. მას აქვს უმაღლესი განათლების დიპლომი და ინფორმაციული ტექნოლოგიების,  მათი გამოყენებით სწავლებისა და შეფასების 4 დონის სეტრტიფიკატები. იგი 8 წლის განმავლობაში მუშაობდა სკოლოს დირექტორად და 4 წლის განმავლობაში იყო კათედრის გამგე, ასევე გააჩნია მასწავლებლობის - სკოლამდელი ასაკიდან უნივერსიტეტის ჩათვლით -  10  წლის გამოცდილება. იგი ნამუშევარია სამხრეთ აფრიკაში, ავტრალიაში, ჩინეთში, პორტუგალიაში, რუსეთში, ჰონკონგში. ამჟამად იგი საქართველოში მოღვაწეობს საერთაშორისო ბაკალავრიატის სკოლაში. ქრისტომ გაიზიარა თავისი გამოცდილება, ილაპარაკა ფაქტორებზე, რომლებიც ხდიან კურიკულუმს ეფეტურს: სტუდენტთა საჭიროებების, მათი კულტურის, და სასწავლო გარემოს ცოდნის შესახებ. მან ილაპარაკა მსოფლიოში ამჟამად საშუალო განათლების ლიდერებად აღიარებული ქვეყნების კურიკულუმების შესახებ - დაახასიათა სინგაპურის, ფინეთისა და ესტონიის კურიკულუმები.     

 

 

On November 6, 2017 Professor Doctor Natela Doghonadze held a seminar for IBSU administrative and academic staff on issues of plagiarism. The definitions of plagiarism and self-plagiarism, their reasons were presented, their types were discussed. It was emphasized that first of all plagiarism should be prevented and only then - detected and punished. It was also stressed that PDSs (plagiarism detection systems) only register verbal coincidences. A commission made up of specialists is needed to decide whether each particular case is plagiarism or mere coincidence in an objective and qualified way. The participants were actively involved in discussion and decision making. They will get corresponding certificates.

 

2017 წ. 6 ნოემბერს პროფესორმა ნათელა დოღონაძემ ჩაატარა სემინარი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ადმინისტრაციული და აკადემიური პერსონალისთვის პლაგიატის პრობლემებზე. წარმოდგენილ იქნა პლაგიატისა და თვითპლაგიატის განსაზღვრებები და მათი მიზეზები, ასევე მათი ტიპები. ხაზი გაესვა იმ აზრს, რომ  პირველ რიგში აუცილებელია პლაგიატის პრევენცია და მხოლოდ შემდეგ არის მიზანშეწონილი მისი აღმოჩენა და დასჯა მისი ჩადენის გამო. მონაწილეთა ყურადღება გამახვილდა იმაზე, რომ PDS (პლაგიატის აღმომჩენი სისტემები) მხოლოდ არეგისტრირებენ სიტყვიერ დამთხვევებს.  იმის ობიექტურად და კვალიფიციურად გადასაწყვეტად, არის თუ არა მოცემული მონაკვეთი მხოლოდ დამთხვევა თუ პლაგიატი აუცილებელია შეიქმნას კომისია. დამსწრეები აქტიურად იყვნენ ჩაბმულები დისკუსიაში და გადაწყვეტილებების მიღებაში. ისინი შესაბამის სერტიფიკატებს მიიღებენ. 

 

On October 16 2017 Prof., Dr. Natela Doghonadze held a seminar with MA and PhD students at the Faculty of Education and Humanities on plagiarism issues. Definitions of plagiarism and self-plagiarism were discussed, examples were viewed. Citation and paraphrasing rules were analyzed. Free plagiarism detection devices’ application for assessing one’s own work were mentioned as a means of higher quality academic writing, not only as a means of assessing the degree of originality of a student’s paper.

განათლებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის დოქტორანტურისა და მაგისტრატურის სტუდენტებს  პროფესორმა ნათელა დოღონაძემ 2017 წლის 16 ოქტომბერს ჩაუტარა სემინარი პლაგიატის საკითხებზე. პლაგიატისა და ავტოპლაგიატის განსაზვრებები და მათი მაგალითები იყო განხილული. სემინარზე იყო მსჯელობა ციტირებისა და პარაფრაზირების წესების შესახებ. აღინიშნა, რომ პლაგიატის აღმომჩენი უფასო კომპიუტერული პროგრამების გამოყენება საჭიროა არა მარტო როგორც სტუდენტური ნაწერის ორიგინალობის შეფასების საშუალებისა, არამედ სტუდენტის აკადემიური ნაწერის ხარისხის გასაუმჯობესებლად.

 

 

Ministry of Education and Science is organizing annual International Science and Innovation Festival which hosts different initiatives, and higher education institutions are actively involved. Within the framework of the festival International Black Sea University traditionally holds annual Students’ Conference on Education. This year’s conference on October 3, 2017 hosted nine presentations by IBSU BA and MA students.

 BA English Philology and MA General Education Administration students presented interesting topics from the field of education covering wide range of issues, e.g. teaching and learning English as a foreign or second language, classroom management, special and inclusive education, motivation, education of ethnic minorities in Georgia, and many others. The presentations were followed by questions and lively discussions. The conference gives students an excellent opportunity to develop their research and presentation skills, communicate with a bigger audience, gain confidence and experience. 

 

განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ ორგანიზებულ მეცნიერებისა და ინოვაციების საერთაშორისო ფესტივალის ფარგლებში, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში 2017 წლის 3 ოქტომბერს განათლების საკითხებზე ყოველწლიური სტუდენტური კონფერენცია გაიმართა.

წლევანდელ კონფერენციაზე  შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ინგლისური ფილოლოგიის საბაკალავრო და ზოგადი განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტებმა განათლების სფეროს მნიშვნელოვან საკითხებზე ისეთი მოხსენებები წარმოადგინეს, როგორიცაა: ინგლისურის, როგორც უცხოური და მეორე ენის სწავლა-სწავლება; საკლასო გარემოს მენეჯმენტი; სპეციალური საჭიროებების სტუდენტებისა და იკლუზიური განათლება; მოტივაცია; ეთნიკური უმცირესობების განათლება საქართველოში და მრავალი სხვა საინტერესო თემატიკა. 

 

 

 

 
 
 

On July 13 2017 the Center for Teaching Excellence at International Black Sea University organised training sessions in partnership with Know How Training Center. Dr. R. Jefferson George from University of North Texas, the USA, and Dr. David Darsavelidze from Know How Training Center kindly offered free training sessions for teachers of public schools throughout Georgia to increase their awareness on motivation and teacher-student engagement in a teaching and learning process in the 21stcentury classroom. Public school teachers from various regions of Georgia attended the sessions; Dr. George and Dr. Darsavelidze covered variety of topics: technology and globalization of education, new mode of students in the 21stcentury, teaching and learning technologies and integration of ICT (information communication technology) in the classroom.Along with informative sessions the trainers offered engaging activities to teachers so that later they can implement them in their own classrooms to ensure meaningful learning for young learners.

 

2017 წლის 13 ივლისს  შზსუ-ში არსებულმა სწავლების ხელოვნების ცენტრმა ნოუ ჰაუს ცენტრთან ერთად ჩაატარა ტრენინგები. დოქტორ ჯეფერსონ ჯორჯმა ჩრდილო ტეჰასის უნივერსიტეტიდან  (აშშ) და დავით დარსაველიძემ ნოუ ჰაუს ცენტრიდან შესთავაზეს საჯარო სკოლების მასწავლებლებს  გაეზარდათ მათი ინფორმირებულობა მოტივაციასა და სასწავლო პროცესში ჩართულობის შესახებ. საქართველოს სხვადასხვა რეგიონის მასწავლებლებმა მიიღეს მონაწილეობა ტრენინგში. ტრენინგები ეხებოდა შემდეგ თემებს: განათლების ტექნოლოგია და გლობალიზაცია, ოცდამეერთე საუკუნის მოსწავლეები და სწავლა-სწავლებისთვის გამოყენებული ტექნოლოგიები. საინფორმაციო სესიების შემდეგ ტრენერებმა ჩართეს მასწავლებლები აქტივობები, რომელთა შემდგომ გამოყენებას შეძლებენ, რათა უზრუნველყონ გააზრებული სწავლა მათი მოსწავლეებისთვის. 

 

Page 1 of 3